Većina roditelja želi da njihova djeca imaju što je više moguće osobne pažnje. Uostalom, proveli ste ogromne količine vremena njegujući ih kad su bili mali. Zašto ne omogućiti nastavak brige i pažnje u školi, ako im to možete priuštiti? U našoj školi svakome pristupamo individualno te se trudimo od svakoga izvući maksimum.
Ako pošaljete svoje dijete u našu školu, bit će u malom razredu. Naši razredi su do 15 učenika. S tako niskim omjerom učenika prema nastavnicima, svaki nastavnik može pružiti individualnu pažnju svakom učeniku posebno, upravo onoliko koliko svaki učenik i zaslužuje. Zašto su mali razredi i nizak omjer učenika prema nastavnicima bitni? Zato što to znači da učenici neće biti izgubljeni u masi. S druge strane, državne škole imaju veće razrede veličine koje su obično u rasponu od 25 do 30 učenika.
Disciplina nam u pravilu ne predstavlja problem u školi. Postoje dva razloga za to: većina učenika su kod nas jer žele učiti, a kao drugo, provodimo postavljena pravila ponašanja. Osim toga, relativno smo mala škola, s ukupno oko 60 učenika te o svakome vodimo posebnu brigu.
Očekujemo aktivno uključenje roditelja u djetetovo obrazovanje. Koncept trostranog partnerstva je bitan dio načina rada naše škole. Naravno, stupanj sudjelovanja i uključivanja bit će u skladu s godinama djeteta. O kakvom angažmanu govorimo? To ovisi o Vama i količini vremena koju možete posvetiti. To također ovisi o Vašim sposobnostima i iskustvu.
Iako je naš glavni cilj pripremiti učenike za fakultet ili za tržište rada, osobno sazrijevanje učenika i njihov razvoj idu ruku pod ruku s tim akademskim pripremama. Na taj način, nadamo se, izlaze iz srednje škole s maturom, ali i razumijevanjem toga tko su i što su.
U našoj školi je “cool” biti pametan. U mnogim državnim školama djeca koja žele učiti i koja su pametna označena su kao štreberi i postaju objekti društvenog ismijavanja. U našoj školi je “cool” biti pametan. Što si pametniji, više ćemo kao škola učiniti da protegnemo intelekt do krajnjih granica. To je jedna od stvari koju radimo prilično dobro.
Svake godine organiziramo najmanje dva putovanja. Pokušavamo kroz četiri godine srednjoškolskog školovanja učenicima približite različite vidove turističkih ponuda. Na putovanjima širimo vidike, upoznajemo se s povijesti, geografijom, kulturom, religijom i ostalim elementima različitih država i naroda.
Turizam je jedna od najvažnijih gospodarskih grana u Hrvatskoj. Imamo toliko potencijala širom zemlje da možemo ostvariti turizam na bazi cijele godine. Na našim prostorima postoji toliko znamenitosti i toliko povijesti, toliko prirodnih ljepota, domaćih specijaliteta koji se mogu kod nas pojesti pa i popiti, imamo toliko autohtonih proizvoda koje bi svatko htio probati i ponijeti nazad u svoju zemlju pa proširiti među svojim poznanicima i prijateljima. Budućnost našeg gospodarstva leži u dodatnom razvoju turizma!
Krajem srednjoškolskog obrazovanja naši učenici ne trebaju dodatno plaćati pripreme za ispite državne mature. U sklopu nastave organiziramo dodatne satove iz svih predmeta koje učenici pojedine generacije polažu.
Nastava svakodnevno počinje u 8:45 i traje najdulje do 15:05. Nakon nastave ostaje vrijeme za učenje u školi i rješavanje domaćih zadaća. Ovakvim radnim nastavnim danom, učenici dolaze kući kao i većina zaposlenih te se sukladno tome lakše organiziraju obiteljske i izvanškolske obveze.
U nastavi koristimo iPad. Uvođenjem moderne tehnologije u nastavni proces pokušavamo učenike dodatno motivirati na rad i učenje. Na svom tabletu imaju većinu skripti, digitalnih udžbenika, fotografija i ostalih nastavnih materijala. Pokušavamo satove učiniti što interesantnijima korištenjem interneta.
Nada Kranjčec
LINIGRA nudi ono što svaki roditelj koji se bavi svojim djetetom želi čuti. Mojoj kćeri je ova škola pružila odličnu pripremu za bolje sutra, za studiranje. Učenje tri strana jezika su ono što je mojoj kćeri omogućilo bezbrižno sutra.
Suzana Jerbić
Kada se uđe u LINIGRU, odmah se primjeti drugačija atmosfera, drugačiji pristup. Profesor nije samo profesor, nego i osoba koja se nudi pomoći, razumjeti i podržavati našu djecu. Najviše mi se sviđa što se s djecom radi na drugačiji i zanimljiviji način tako da im škola više nije bauk i opterećenje.
Inja Šimunović
Najviše mi se svidjelo što u LINIGRI postoji individualiziran pristup svakom učeniku, kao i upoznavanje djece kroz praktičan rad i razgovor. Mojem su sinu uveliko pomogli profesori koji su pratili njegov interes i pomogli mu da se razvije u onom smjeru koji taj trenutak zahtjeva, za svako dijete posebno, prema njihovim interesima i osobinama. Danas moj sin znanje stečeno u LINIGRI vrlo praktično primjenjuje i zato mogu preporučiti školu.
Vanja Jovanović
LINIGRA je drugačija od drugih, ona je zadovoljila sve moje kriterije i nade – da dobijem pravo obrazovanje! Danas sam svoj čovjek, samostalna… I dalje smatram da je tome veliki doprinos dala moja srednja škola. Ona me je uvelike pripremila za život
Ana Kučkovečki
LINIGRA mi je pružila priliku fokusirati se na svoje interese, dublje istražiti predmete i područja koja su mi zanimljiva te razviti sposobnosti koje su se pokazale neprocjenjivima u mome daljnjem školovanju kao i životu. Stvorila sam cjeloživotna prijateljstva s izuzetnim osobama, vidjela sam kako odnos s profesorima ne mora biti onako strog kao sto sam navikla, pružena mi je prilika da učim najsuvremenijim metodama i u modernom ambijentu te sam naposljetku upisala dugo željeni fakultet. Kroz svoje srednjoškolsko obrazovanje posjetila sam svaku regiju Hrvatske kroz nastavu na putu, vidjela sam svjetla Pariza, uživala na jezeru Como te se divila veličanstvenim piramidama u Egiptu. Zaista sam učila za život, a ne za školu!
Fran Klement
U LINIGRI profesori su odlični, uglavnom strogi, ali pravedni. Imaju veliku toleranciju prema sportašima. Profesorima je stalo do svakog učenika. Društvo mi je odlično! Često se putuje i uvijek je zabavno. u nastavi koristimo iPad-e što druge škole nemaju. Po meni ova škola nema loših strana i dani u njoj brzo prolaze!